Ponnyhoppare

Alla inlägg under september 2011

Av Jennifer&Lina - 30 september 2011 21:15

Efter skolan så red jag ju såklart de skrev jag i förra inlägget.


Efter de så tog vi in hästarna och tog me Tränset in och smörjde de och Blingade de lite extra ^^

SKa såklart vara snyggt och frächt :)

Men sedan har jag varit vid datan ganska länge..

Hehe oppss..' jag som inte ska sitta och nörda datan varje kväll .. '


  

Av Jennifer&Lina - 30 september 2011 21:10

Ridningen idag gick helt super duper bra!

Riktigt riktigt nöjd med Lady idag!

mkt bra tempo, steget lyssnade mkt bra


Tränade min sits med handen, blicken samt att sitta rakare:)

Gick också väldigt bra.


Kan inte fatta hur mkt Lady har förendrats!

Asså hon har blivit så himla duktig och super go!

Inga bilder från idag..


men utan bilder blire inte ni får lite halv gamal bilder :)


 

 


/ Jennifer


Av Jennifer&Lina - 30 september 2011 20:03

Har inte hunnit någe med bloggen idah, skolan ut och rida ett långt och svettit pass på Lady! hon vart as svett!


in, käka, aa sont där nu så har jag varit på datan och uptaterar mera sen om Ridpasset och dagen :)


ha de bra så länge!


  /Jennifer

Av Jennifer&Lina - 29 september 2011 21:30

   Idah jag jag inte hunnit blogga då jag följde med sadra direkt hem så kom nyss hem och sont där :)


Skriver mera i morron nu är de duchen och plugga lite grann tills förhöret i spanska i morrn :)


/Jennifer

Av Jennifer&Lina - 28 september 2011 20:59

Idah har jag inte hunnit blogga alls!


Följde med Emma hem och ingen blogg idag..

Inte bra..


Men i alla fall så hade jag ridlektion idag tränade på småhinder att ha balansen kvar och ta bort henaderna på huvudet , rakfram, och mkt mera.. gick as bra!

trodde inte jag skulle klara att vara rak i armarna stå upp och ha en bra bilck samtidigt att kolla så inte hästen springer in i hiderstödet som nästan hände 1 ggr :P


Men de gick ändå väldigt bra hade föresten Cello gick super ändå :)


  /Jennier



Av Jennifer&Lina - 27 september 2011 18:57

Idah hade jag geografi prov som var sjuk igår så fick göra de idag!

Usch! gick sämst! kommer säker inte klara de heller :P

Men i morrn har vi ennu ett  prov! i so!


Men de är lätt som tur ..


Men nu så blire ägg och plugga till provet då! :P



  /Jennifer

Av Jennifer&Lina - 27 september 2011 18:47

idah när jag kom hem efter skolan red jag såklart!

Mkt fokus på formen och tempot.

Gick sådär idag..

Hon var en aning hyper och stutsig men gick mkt bra ändå :)

Inga bilder idag .


Hon var ändå ganska så normal om man kan säga så :P

Bra ´mkt bra tempo i galoppen!

Över väldigt mkt galopp nu som behövs!  :)


Tävlingen näst nästa helg kke jag ska ha Lady iställey beror på. Hoppas de då jag vill hoppa henne ;)


                   / Jennifer

Av Jennifer&Lina - 26 september 2011 19:59

Hejsan!

Idag hade jag SO-prov som känndes skitdåligt... Men kommer nog att få ett E iallfall :) Kom hem för ett tag sen efter att ha varit med min kusin till Älvestorp och lett henne när hon red ;) Det gick jättebra för henne, det var typ 4 gången hon red där och idag ''hoppade'' de över bommar och ''hoppade'' en liten bana (: Alla var jätteduktiga, speciellt Jessica som hoppade ca 65 med Rossan :) Kan inte ladda in bilder på datorn så ni får vänta till när jag är med Jennifer nästa måndag, då kanske jag kan ladda in dom på hennes dator.. :P

Imorgon kanske jag kan blogga, beror på när jag kommer hem

Onsdag kanske jag kan blogga beror på hur lång tid jag har mellan skolan och träningen

Torsdag kan jag nog blogga innan jag rider

Fredag-Söndag kommer jag nog INTE att blogga alls!

   / Lina  

Presentation


Välkommen!

Jennifer Forsell 13år
rider sin C-ponny Lady Diamant& Målet är att Tävla LA innan 2012 är slut.
Bush Wackner sällskaps b-ponny.


Lina Eriksson Rider på ridskola, har dock ingen egen ponny men hade foderhäst sommaren 2011 på snällman.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Jennifer&Lina


Ovido - Quiz & Flashcards