Ponnyhoppare

Alla inlägg under november 2011

Av Jennifer&Lina - 30 november 2011 21:36

var ju till Älverstorp efter skolan me lina ,jessica, matilda, linnéa &kim och hade Teori

tränade olika sjukdommar, ridvägar , delar på hästen och så :) aa lätt var de ialla fall ^^

 men de har ju blåst storm i flera dagar!! Bli tokig! vill ha sommar sol och ingen storm ju! :P

får vänta 1år till sommarn kommer igen:)


Men nu ska jag hoppa in i dischen :)



/Jennifer

Av Jennifer&Lina - 29 november 2011 21:29

Har ni några tips på olika saker jag ska skriva om?

Kom gärna på vad som skulle vara intressant att skriva om! :)


/Jennifer

Av Jennifer&Lina - 29 november 2011 21:28

Ni är bara bäst nu ju!

Statestiken bara ökar hela tiden! :D

Fortsett att följa med och kommentera nu ;)

 

ahh bush fick bli med idag ^^



/Jennifer

Av Jennifer&Lina - 29 november 2011 21:25

Tänkte köra en sån där rolig grej en utmaning!

Vad som helst!

Typ rida utan sadel träns , sytrådar ja sånt där :)


Bara att skriva vad jag ska göra för utmaning ^^

Bara skriva vad ni vill att jag sak göra för utmaning :D

 

/Jennifer

Av Jennifer&Lina - 29 november 2011 19:32

Nu vill jag ha kommentarer på ett inlägg som NI får bestämma vad jag ska skriva om , vad som helst.

ett rätt så långt inlägg om vad som helst som NI just bestämmer om vad jag ska skriva om :)

hästar, mej, m.m allt! :)


Så kommentera vad just NI vll att jag sak tid och skriva ett lång inlägg om just den saken :)

skriv på nu!



/Jennifer

Av Jennifer&Lina - 29 november 2011 19:29

ingen ridning idag :( Var beck mörkt ute redan och så men på torsdag eller fredag måste jag rida inge i morron då jag ju sak på lektion i Älverstorp :)


Men till helgen om underlaget i paddocken är nog bra så vill jag hoppa! :D

SÅ länge sedan känns de ju..

men som vårat namponnyhoppare , nja kke inte är just hoppare , gillar både dressyr och hoppning typ lika mkt :P


Nu till kvällen komemr de upp ett långt inlägg om en viss sak :)

så håll utkik! ;)



/Jennifer

Av Jennifer&Lina - 29 november 2011 16:20

Snart är de jul! älskar värkligen den 24december varje år! ahha då får man ju klappar och godis ^^

ahah, men de är väldigt mkt på min önskelist just nu hehe... men önasker mej både till lady, bush och mej själv :)

Venne vad jag ska ge mor, far och brorsan för klappar? aaa får vell en choklad! xP haha ne då men vet inte än :P



Vad önskar ni er i julklapp?

Skulle vare kul att veta :) Hästsaker, sej själv m.m


 

/Jennifer

Av Jennifer&Lina - 29 november 2011 16:10

Imorgon har jag matte prov och engelska diagnos och på fredag har jag franske prov ;s har en jobbig skolvecka och mycket träningar... Igår tränade jag i Nora, idag ska jag till Filipstad, imorgon är det ridning i Älvestorp, på torsdag är det träning i Filipstad, på fredag har jag cafeterian på a-lagsmatchen, på lördag vet jag inte och på söndag kanske jag har match...

/ Lina

Presentation


Välkommen!

Jennifer Forsell 13år
rider sin C-ponny Lady Diamant& Målet är att Tävla LA innan 2012 är slut.
Bush Wackner sällskaps b-ponny.


Lina Eriksson Rider på ridskola, har dock ingen egen ponny men hade foderhäst sommaren 2011 på snällman.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Jennifer&Lina


Ovido - Quiz & Flashcards